Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Ναόμι Κάμπελ: Το αλκοόλ ήταν συνοδευτικό των ναρκωτικών...

Naomi Campbell at FashionWeekLive in San Franc...Image via WikipediaΈνα από τα μεγαλύτερα και πιο ακριβοπληρωμένα τοπ μόντελ που πέρασαν ποτέ από την πασαρέλα, μια ατίθαση προσωπικότητα που καταδικάστηκε σε κοινωνική εργασία, μια 40χρονη γυναίκα που βρέθηκε μπλεγμένη σε ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα με «Ματωμένα Διαμάντια».

Η Ναόμι Κάμπελ αποτελεί ένα από τα πιο συζητημένα πρόσωπα των τελευταίων χρόνων. 

Σε μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις της, που παραχώρησε στο περιοδικό “GQ” η μαύρη γαζέλα που πρόσφατα βραβεύθηκε για την προσφορά της στη μόδα από το Βρετανικό Συμβούλιο Μόδας, μίλησε μεταξύ άλλων για:

Τα «ματωμένα διαμάντια» που φέρεται να έλαβε ως δώρο από τον πρώην Πρόεδρο της Λιβερίας, Τσάρλς Τέιλορ: 

«Φοβόμουν για τη ζωή μου αλλά και για τη ζωή της οικογένειάς μου. Όταν μαθαίνεις για κάποιον που σκότωσε χιλιάδες ανθρώπους, είναι λογικό να φοβάσαι. Είναι απάνθρωπο να συμπεριφέρεται κάποιος έτσι στο λαό του, στο λαό της Αφρικής (αναφέρεται στα εγκλήματα πολέμου που έγιναν στη Σιέρα Λεόνε). Οι άνθρωποι αυτοί έχουν υποφέρει πολύ. Ο κόσμος όμως που παρακολούθησε τη δίκη φαίνεται να ξέχασε ότι εγώ πήγα ως μάρτυρας και όχι ως κατηγορούμενη. Το είχα πει και το λέω και πάλι ότι δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχω εγώ με όλα αυτά. Σε κάθε περίπτωση ήταν μια τεράστια εμπειρία για εμένα».

Το γεγονός ότι τη θεωρούν «τρομακτική»: «Νομίζω ότι κάθε γυναίκα που λέει τα πράγματα με το όνομά τους γίνεται τρομακτική. Είμαι ένα πολύ συναισθηματικό άτομο. Αν νιώσω ότι κάποιος μου επιτίθεται, ότι με κολλάει στον τοίχο, τότε σίγουρα θα υψώσω το ανάστημά μου. Θέλω να έχω μια ήρεμη ζωή, ωστόσο υπάρχουν άνθρωποι που με προκαλούν»

Την αρνητική δημόσια εικόνα της: «Δε διαβάζω εφημερίδες… Τις ξεπουλάω. Κανείς δε θέλει να γράψει αλλά ούτε και να διαβάσει για ένα καλό άτομο. Θέλουν αυτή την αντιπαράθεση. Έτσι είναι αυτή η δουλειά. Το σκάνδαλο μόνο πουλάει».

Τα ναρκωτικά «Πραγματικά σου διαλύουν τον κόσμο σου. Ποτέ δεν είχα καταλάβει ότι είμαι αλκοολική γιατί συνήθως το αλκοόλ λειτουργεί ως συνοδευτικό για τα ναρκωτικά. Συναισθηματικά ήμουν αλλού. Το μόνο που θέλεις να κάνεις είναι να ξεχάσεις αυτό που σε πονάει. Έπαιρνα πολλά ναρκωτικά, όπως και όλοι οι υπόλοιποι. Δε μου άρεσε όμως αυτό που ήμουν. Ξεκίνησα αργά, ήμουν ήδη 24 ετών. Διασκέδασα ξέφρενα. Δεν ήταν ότι δε μπορούσα να σηκωθώ το πρωί από το κρεβάτι αν δεν έπαιρνα ναρκωτικά, απλά μου άρεσε να διασκεδάζω. Η διασκέδαση αυτού του είδους όμως έχει και συνέπειες. Σκοτώνεις τον εαυτό σου. Μπορεί να ήμουν ενεργητική ως χρήστης, αλλά ήμουν χρήστης». YUPI.GR
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε τα σχόλια σας για να δημοσιευτούν αρκεί να μην είναι συκοφαντικά και διαφημιστικά.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...