Παρασκευή 7 Μαΐου 2010

Η "μαύρη σοκολάτα" πιάνει το μικρόφωνο

Αλλο ένα μοντέλο μεταπηδά στο πεντάγραμμο! Η Νάιλα, η μαύρη καλλονή του «Νext top model» αποφάσισε να δείξει ότι έχει ταλέντο και στο τραγούδι. Η «μαύρη σοκολάτα» του modeling ερμηνεύει το νέο τραγούδι του συγκροτήματος NIGMA, χωρίς όμως να της περάσει ούτε στιγμή από το μυαλό ότι θα εγκαταλείψει τον χώρο της ομορφιάς, της μόδας και της πασαρέλας.

Το τραγούδι που ερμηνεύει η μαύρη καλλονή με τους NIGMA έχει τίτλο «Παίξε μαζί μου» και έχει ελληνικό και γαλλικό στίχο. Η Νάιλα τραγουδάει με έναν εντελώς δικό της τρόπο τη σύνθεση του γκρουπ αφήνοντας ενθουσιασμένα τα μέλη του νεανικού συγκροτήματος. «Ημασταν σίγουροι ότι θα τα καταφέρει, γι’ αυτό της προτείναμε να μπει στην ομάδα μας. Είπε το τραγούδι με άνεση, σχεδόν αμέσως μόλις μπήκε στο στούντιο» εξηγεί ο τραγουδιστής του γκρουπ και DJ ILITO.

«Μου έλεγαν τα παιδιά να βάλω περισσότερο συναίσθημα και δεν μπορούσα να καταλάβω τι εννοούσαν στην αρχή. Αμέσως μετά τη δεύτερη φορά κατάλαβα το νόημα και το είπα» αποκαλύπτει η Νάιλα. «Υπάρχει εξαιρετική χημεία μεταξύ μας από την πρώτη στιγμή της γνωριμίας μας και δεν σας κρύβω ότι το στοιχείο αυτό είναι απαραίτητο για τη μεγάλη σειρά περιοδειών που προετοιμάζουμε για το καλοκαίρι σε όλη την Ελλάδα» συμπληρώνει ο συνθέτης του γκρουπ Σπύρος Μεταξάς.

«Η Νάιλα είναι απλό και άνετο κορίτσι, χωρίς βεντετισμούς και καπρίτσια. Ηταν το μοναδικό πράγμα που φοβόμουν προτού συναντηθούμε από κοντά. Δεν χρειάστηκε να μιλήσουμε μαζί της περισσότερο από ένα λεπτό για να καταλάβουμε αμέσως ότι είναι “δικιά μας”, δηλαδή, πολύ χύμα και άνετη, και να γίνουμε φίλοι» αποκαλύπτει ο sir PALOU, ο νεότερος τραγουδιστής της παρέας και στιχουργός των NIGMA.

«Δεν ακολουθώ τα βήματα κανενός μοντέλου που επιχειρεί να τραγουδήσει» εξομολογείται η Νάιλα. «Το ενδιαφέρον μου για το τραγούδι προϋπήρχε και οι εμφανίσεις μου ως τραγουδίστρια προηγούνται του reality στο οποίο ο κόσμος με γνώρισε ως μοντέλο. Εξάλλου, το τραγούδι είναι κάτι που λατρεύω, όπως άλλωστε και ο χορός. Και η πρόταση που μου έγινε τα είχε όλα! Συγκεκριμένα, οι NIGMA μου εξήγησαν ότι χρειάζονται μια όμορφη κοπέλα που να μπορεί να τραγουδάει και να χορεύει. Εγώ διαθέτω όσα ζητούσαν και έτσι ξεκινήσαμε. Παρ’ όλα αυτά όμως, χρειαζόμουν μια παρότρυνση, την οποία μου έδωσαν όλα τα παιδιά μαζί και τους ευχαριστώ γι’ αυτό. Οσο για το τραγούδι που λέω, το “Παίξε μαζί μου”, είναι υπέροχο και καλοκαιρινό... Νομίζω ότι είναι σουξέ και θα κάνει μεγάλη επιτυχία. Και το εύχομαι αφού είναι το πρώτο μου εγχείρημα μετά το παιχνίδι. Το μόνο που ζήτησα από τους NIGMA είναι να μου επιτρέψουν να πω περισσότερα λόγια στα γαλλικά. Δεν είχαν καμία αντίρρηση και έτσι με έκαναν ακόμη πιο χαρούμενη. Για να τους ευχαριστήσω λοιπόν τους πήγα δώρο την επόμενη μέρα ένα μεγάλο ταψί γαλακτομπούρεκο. Εφαγαν όλοι εκτός από τον Σπύρο που είναι σε δίαιτα...»

Το νέο CD των NIGMA θα κυκλοφορήσει τον επόμενο μήνα, ενώ το video clip του τραγουδιού που ερμηνεύει η «μαύρη γαζέλα» θα γυριστεί σε δύο εβδομάδες και θα στηρίζεται σε ένα ανατρεπτικό σενάριο.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΡΜΟΥΤΙΔΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε τα σχόλια σας για να δημοσιευτούν αρκεί να μην είναι συκοφαντικά και διαφημιστικά.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...